fredag 23. mars 2012

Ingeborg sine inntrykk

Her er "sitter eg inne" i Bamako og skriv blogg
Her i Bamako er det ikkje noko kjekt og væra, akkurat nå, for det er så mange lyder ... Eg blir litt redd og har lyst til å reisa til bake til Norge. For det var jo det me skulle.

Eg savner vennene mine og savner stekt laks.
I går måtte me; Ingeborg, Gunhild, Gunn Marit og Irene forta oss og setta oss i en gang utan vinduer  fordi me hørte at dei skaut rett utenfor huset her.  At me kunne bare kanskje blitt skutt derfor ble eg redd…

Men eg gleda meg til å komme him for eg har vert meir en 111 dagar i Mali. Eg sitte og kjede meg av og til nå for me må barre være inne, men av og til sitte eg på pc’en og av og  til lager te –is ,vatn-is.

Glede meg til å komme him.
Ingeborg, 5. klasse Men ellers har eg mange gode minner frå Mali
Høner i blomstene til Laila, i Narena
Hennafarging av føttene
To flinke damer som flettar hår
Flotte fletter

Ingeborg feirar bursdag



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar